Saturday 21 July 2012

Let HIM Go

Hye blogger ,

aku na ucapkn SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN , hope puase korang full la kan ? . for prmpuan pham2 je la erk . :) ,

ACT , aku na share yg AGAK SEDEYH la , aku bukan na heboh heboh ke ape ke . aku na luahkan smuanye kat cnie .
 btw , korang tau kan sape BOYFIE aku kan ?
17-7-2012 , hari yg agk sdeyh jgak la bg aku , know what ? . aku smbangla dye SI DYE kat kridor , dye ckap rmai kwan2 ktorang da tawu psal kami , and abes la klau rmai lg yg tawu kan ? . aku ngaku , maybe slah aku jgak , na share smthing yg happy dgan kwan2 aku , korang pon prnah buat cm tu kan ? . aku tahu aku da byk wat slah kat dye , maybe dye x snang dgn aku . but , dye kate dye happy bile dgn aku , ssah aku na caye , bak kata org , IKUT HATI NNT MATI , so redha je la ,
hmm , aku igatkan dye pham yg aku na clash dgn dye kat ckola je , rupnye smpai ke rumah jgak ,
sbnarnye aku da syg dye sgat2 , aku prnah nages takot khlangan dye , akhrnye , aku trpakse khilangan dye , aku buat semua nie ntok kbaekkan dye jgak even aku sdeyh , tp xpe la , ASALKAN dye BAHGIE  , mmg aku nanges abeh la smlm , dye ckap '' bad rse ain cari laen larh bkan cbb bad xsuke , bad rase tu yg trbaek ntuk ain '' :') .
bad , ain trime je la kptusan bad tu dgn hati trbuka , bkan sbb ain xsygkan bad , tp dh tu yg bad nak kan ? .

THANKS FOR EVERYTHINGS
~ 26.5.2012 - 26.6.2016 - 20.7.2012
* semga BAD gmbira dgan pgganti ain .


No comments:

Post a Comment